Najlepsze
  • Ustawniki pozycyjne
    Ustawniki pozycyjne są urządzeniami, które elektronika wykorzystuje w siłownikach. Ustawnik pozycyjny nazywany jest także pozycjonerem. Urządzenie te odznacza się sterującym charakterem. Jest wykorzystywane w różnego rodzaju siłownikach jak siłowniki hydrauliczne, …
  • Człowiek zwierzę, digitalizowane
    Możemy sobie uzmysłowić ze nasz świat byłby inny, jeżeli byśmy nie mieli tego oz teraz. Ponieważ drogi czytelniku nie udałoby Ci się tego przeczytać gdyby nie technika i elektronika. Nadal …
Najnowsze komentarze

    Hiperłącza w reklamie

    Konkurencja jaka rośnie na poszczególnych rynkach sprawia, że poszukiwane są coraz bardziej skuteczne formy przekazu. Z jednej strony przekaz reklamowy musi zawierać w sobie wszelkie niezbędne informacje, a z drugiej strony musi być on prosty w odbiorze. Z tego powodu reklam w coraz większym stopniu korzysta z możliwości jakie daje przekaz multimedialny. Z jednej strony możliwe jest w ten sposób budowanie informacji jakie są rozbudowane, ale jednocześnie proste do odbioru. Przekaz multimedialny może opierać się między innymi na wykorzystywaniu ikon, które dają możliwość posługiwania się symbolami, jakie rozumiane są na całym świecie. W reklamie na urządzeniach multimedialnych, ale także w sieci, możliwe jest stosowanie hiperłączy. W ten sposób możliwe jest bardziej skuteczne w stosunku do reklamy tradycyjnej badanie wpływu danego przekazu reklamowego na odbiorców. Z reklam multimedialnych i ich interaktywnych możliwości zaczyna korzystać coraz większa liczba firm, które decydują się na reklamę w sieci.

    Comments are closed.