Najlepsze
  • Nowoczesna telefonia komórkowaNowoczesna telefonia komórkowa
    Telefonia komórkowa jest systemem naziemnej ruchomej łączności dwukierunkowej, realizowanej w postaci publicznej sieci radiotelefonii komórkowej. Dzięki wielokrotnemu wykorzystaniu tych samych kanałów niemal w każdej chwili wciąż można obsłużyć znaczną liczbę …
  • Ręczne wykonywanie produktówRęczne wykonywanie produktów
    Wykonywanie ręcznie produktów jest obecnie coraz mniej powszechne. Wynika to z nieopłacalności wykonywanie takiej produkcji na szeroką skalę. Postęp techniczny sprawia, że korzystanie podczas produkcji z możliwości jakie mają maszyny, …
Najnowsze komentarze

    Hiperłącza w reklamie

    Konkurencja jaka rośnie na poszczególnych rynkach sprawia, że poszukiwane są coraz bardziej skuteczne formy przekazu. Z jednej strony przekaz reklamowy musi zawierać w sobie wszelkie niezbędne informacje, a z drugiej strony musi być on prosty w odbiorze. Z tego powodu reklam w coraz większym stopniu korzysta z możliwości jakie daje przekaz multimedialny. Z jednej strony możliwe jest w ten sposób budowanie informacji jakie są rozbudowane, ale jednocześnie proste do odbioru. Przekaz multimedialny może opierać się między innymi na wykorzystywaniu ikon, które dają możliwość posługiwania się symbolami, jakie rozumiane są na całym świecie. W reklamie na urządzeniach multimedialnych, ale także w sieci, możliwe jest stosowanie hiperłączy. W ten sposób możliwe jest bardziej skuteczne w stosunku do reklamy tradycyjnej badanie wpływu danego przekazu reklamowego na odbiorców. Z reklam multimedialnych i ich interaktywnych możliwości zaczyna korzystać coraz większa liczba firm, które decydują się na reklamę w sieci.

    Comments are closed.