Najlepsze
  • LustrzankiLustrzanki
    Wielu ludzi pasjonuję się fotografią, w porównaniu z niedaleką przeszłością możemy oglądać zdjęcia nie czekając na ich wywoływanie. Niewątpliwie mowa tu o aparatach cyfrowych. Jednak istnieje grupa pewnych osób która …
  • Świat multimedialnyŚwiat multimedialny
    Rozrywka zatacza coraz szersze kręgi, a świat multimediów wkracza dosłownie wszędzie. Najlepsi programiści pracują codziennie, aby usprawniać systemy elektronicznej rozgrywki i budować ich lepszą jakość. Prawdę mówiąc świat multimediów jest …
Najnowsze komentarze

    Hiperłącza w reklamie

    Konkurencja jaka rośnie na poszczególnych rynkach sprawia, że poszukiwane są coraz bardziej skuteczne formy przekazu. Z jednej strony przekaz reklamowy musi zawierać w sobie wszelkie niezbędne informacje, a z drugiej strony musi być on prosty w odbiorze. Z tego powodu reklam w coraz większym stopniu korzysta z możliwości jakie daje przekaz multimedialny. Z jednej strony możliwe jest w ten sposób budowanie informacji jakie są rozbudowane, ale jednocześnie proste do odbioru. Przekaz multimedialny może opierać się między innymi na wykorzystywaniu ikon, które dają możliwość posługiwania się symbolami, jakie rozumiane są na całym świecie. W reklamie na urządzeniach multimedialnych, ale także w sieci, możliwe jest stosowanie hiperłączy. W ten sposób możliwe jest bardziej skuteczne w stosunku do reklamy tradycyjnej badanie wpływu danego przekazu reklamowego na odbiorców. Z reklam multimedialnych i ich interaktywnych możliwości zaczyna korzystać coraz większa liczba firm, które decydują się na reklamę w sieci.

    Comments are closed.