Najlepsze
  • Nowoczesne materiały, biopolimery, fulereny, nanorurki, nanotechnologia, grafenNowoczesne materiały, biopolimery, fulereny, nanorurki, nanotechnologia, grafen
    Człowiek od kilku stuleci poszukuje nowych pierwiastków, związków – w szczególności metali i ich stopów. Dawniej ową gałąź nauki rozwijały konflikty zbrojne, dzisiaj te osiągnięcia służą bardziej pokojowym celom: usprawnieniu …
  • Dodatki na pomnikDodatki na pomnik
    Dodatki na pomnik. Każda zainteresowana osoba może współcześnie zdecydować się na zainwestowanie w dodatki na pomnik. Oczywiście takie pomniki dzielą się współcześnie na wiele rodzajów, ale zdecydowanie najczęściej dodatki dodaje …
Najnowsze komentarze

    Hiperłącza w reklamie

    Konkurencja jaka rośnie na poszczególnych rynkach sprawia, że poszukiwane są coraz bardziej skuteczne formy przekazu. Z jednej strony przekaz reklamowy musi zawierać w sobie wszelkie niezbędne informacje, a z drugiej strony musi być on prosty w odbiorze. Z tego powodu reklam w coraz większym stopniu korzysta z możliwości jakie daje przekaz multimedialny. Z jednej strony możliwe jest w ten sposób budowanie informacji jakie są rozbudowane, ale jednocześnie proste do odbioru. Przekaz multimedialny może opierać się między innymi na wykorzystywaniu ikon, które dają możliwość posługiwania się symbolami, jakie rozumiane są na całym świecie. W reklamie na urządzeniach multimedialnych, ale także w sieci, możliwe jest stosowanie hiperłączy. W ten sposób możliwe jest bardziej skuteczne w stosunku do reklamy tradycyjnej badanie wpływu danego przekazu reklamowego na odbiorców. Z reklam multimedialnych i ich interaktywnych możliwości zaczyna korzystać coraz większa liczba firm, które decydują się na reklamę w sieci.

    Comments are closed.