Najlepsze
  • Wynalazki dookołaWynalazki dookoła
    Jeszcze kilkanaście lat temu pierwsze osoby posiadające komputery czy telewizory kolorowe faktycznie mogły czuć się wyróżnione. Pojawianie się nowoczesnych rozwiązań elektronicznych, jak chociażby sygnalizacja świetlna czy bankomaty, budziły jeszcze wtedy …
  • Usg jamy brzusznejUsg jamy brzusznej
    Ból brzucha. Od pewnego czasu czułam się bardzo źle. Praktycznie nic nie mogłam jeść, bolał mnie brzuch. Po wyczerpaniu wszystkich domowych metod leczenia, postanowiłam w końcu iść do lekarza. Ten …
Najnowsze komentarze

    Hiperłącza w reklamie

    Konkurencja jaka rośnie na poszczególnych rynkach sprawia, że poszukiwane są coraz bardziej skuteczne formy przekazu. Z jednej strony przekaz reklamowy musi zawierać w sobie wszelkie niezbędne informacje, a z drugiej strony musi być on prosty w odbiorze. Z tego powodu reklam w coraz większym stopniu korzysta z możliwości jakie daje przekaz multimedialny. Z jednej strony możliwe jest w ten sposób budowanie informacji jakie są rozbudowane, ale jednocześnie proste do odbioru. Przekaz multimedialny może opierać się między innymi na wykorzystywaniu ikon, które dają możliwość posługiwania się symbolami, jakie rozumiane są na całym świecie. W reklamie na urządzeniach multimedialnych, ale także w sieci, możliwe jest stosowanie hiperłączy. W ten sposób możliwe jest bardziej skuteczne w stosunku do reklamy tradycyjnej badanie wpływu danego przekazu reklamowego na odbiorców. Z reklam multimedialnych i ich interaktywnych możliwości zaczyna korzystać coraz większa liczba firm, które decydują się na reklamę w sieci.

    Comments are closed.