Najlepsze
  • Telefony komórkowe – jak się zmieniająTelefony komórkowe – jak się zmieniają
    Telefony komórkowe dla większości osób stają się elementami, bez których w zasadzie trudno się poruszać. Na pewno fenomenem jest to jak na przestrzeni kilkunastu lat ten element multimedialny znacząco odmienił …
  • Czy nowinki technologiczne są naprawdę potrzebne ludziom?Czy nowinki technologiczne są naprawdę potrzebne ludziom?
    Wszędobylskie reklamy atakują każdego dnia nowościami. Codziennie jesteśmy wprost zasypywani lawinami informacji o nowych produktach – użytecznych bądź nie – nowych trendach w modzie, różnych „must have tego lata czy …
Najnowsze komentarze

    Reklama w Internecie – coraz skuteczniejsza

    Z roku na rok wzrasta na świecie liczba firm i podmiotów gospodarczych korzystających z reklamy w Internecie. Każda szanująca się firma stara się mieć swoja stronę w sieci, gdzie reklamuje większość swoich produktów. W krajach Europy Zachodniej, w świetle najnowszych badań, aż 90 % firm i przedsiębiorstw posiada własną witrynę. Jak na tym tle wygląda sytuacja w naszym kraju? Ponad 30 procent małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej, zaś co czwarta z nich nie ma nawet swojego adresu e-mail. Jest to sytuacja wręcz zadziwiająca, zwłaszcza że w Polsce jest – według najnowszych badań – 18 mln internatów, a więc potencjalnie ogromny rynek zbytu. Już jakiś czas temu badania udowodniły, ze reklama w Internecie należy do najskuteczniejszych, już dawno wyparła z czołowych miejsc reklamy w gazetach czy telewizji. Jaką motywację mają więc właściciele firm, nie dbając o reklamę w sieci? Jedni boja się kosztów np. utworzenia i monitorowania własnej strony, inni wolą bazować na dotychczasowych klientach.

    Comments are closed.