Najlepsze
  • Szukanie możliwości elektronicznychSzukanie możliwości elektronicznych
    Jak doskonale jest nam wiadomo, znalezienie dla siebie jakiejś opcji, zezwalającej nam na posiadanie wysokiej jakości elektroniki, nie jest wcale takim problemem, jakim mogłoby się wydawać. Najtrudniej jest tak naprawdę …
  • Jak zbudować tani komputer stacjonarnyJak zbudować tani komputer stacjonarny
    Jednym z najbardziej powszechnych urządzeń elektronicznych z jakich możemy na co dzień korzystać jest komputer. Jeszcze kilkanaście lat temu posiadanie komputera w domu było czymś, co można nazwać luksusem. Obecnie …
Najnowsze komentarze

    Reklama w Internecie – coraz skuteczniejsza

    Z roku na rok wzrasta na świecie liczba firm i podmiotów gospodarczych korzystających z reklamy w Internecie. Każda szanująca się firma stara się mieć swoja stronę w sieci, gdzie reklamuje większość swoich produktów. W krajach Europy Zachodniej, w świetle najnowszych badań, aż 90 % firm i przedsiębiorstw posiada własną witrynę. Jak na tym tle wygląda sytuacja w naszym kraju? Ponad 30 procent małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej, zaś co czwarta z nich nie ma nawet swojego adresu e-mail. Jest to sytuacja wręcz zadziwiająca, zwłaszcza że w Polsce jest – według najnowszych badań – 18 mln internatów, a więc potencjalnie ogromny rynek zbytu. Już jakiś czas temu badania udowodniły, ze reklama w Internecie należy do najskuteczniejszych, już dawno wyparła z czołowych miejsc reklamy w gazetach czy telewizji. Jaką motywację mają więc właściciele firm, nie dbając o reklamę w sieci? Jedni boja się kosztów np. utworzenia i monitorowania własnej strony, inni wolą bazować na dotychczasowych klientach.

    Comments are closed.