Najlepsze
  • Elektronika w kuchniElektronika w kuchni
    Elektronika ma bardzo duże zastosowanie w każdym domu. Jednym z takich domowych miejsc jest kuchnia. Czy ktoś sobie wyobraża życie bez lodówki? Chyba nie. Kiedyś i czasami teraz tylko w …
  • Komputer jako urządzenie multimedialneKomputer jako urządzenie multimedialne
    Chyba nikt nie spodziewał się po pierwszych latach powstania komputera, jak wielkie będą jego możliwości. Obecnie jest to maszyna służąca zarówno do pracy jak i rozrywki. Jego budowa polega na …
Najnowsze komentarze

    Reklama w Internecie – coraz skuteczniejsza

    Z roku na rok wzrasta na świecie liczba firm i podmiotów gospodarczych korzystających z reklamy w Internecie. Każda szanująca się firma stara się mieć swoja stronę w sieci, gdzie reklamuje większość swoich produktów. W krajach Europy Zachodniej, w świetle najnowszych badań, aż 90 % firm i przedsiębiorstw posiada własną witrynę. Jak na tym tle wygląda sytuacja w naszym kraju? Ponad 30 procent małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej, zaś co czwarta z nich nie ma nawet swojego adresu e-mail. Jest to sytuacja wręcz zadziwiająca, zwłaszcza że w Polsce jest – według najnowszych badań – 18 mln internatów, a więc potencjalnie ogromny rynek zbytu. Już jakiś czas temu badania udowodniły, ze reklama w Internecie należy do najskuteczniejszych, już dawno wyparła z czołowych miejsc reklamy w gazetach czy telewizji. Jaką motywację mają więc właściciele firm, nie dbając o reklamę w sieci? Jedni boja się kosztów np. utworzenia i monitorowania własnej strony, inni wolą bazować na dotychczasowych klientach.

    Comments are closed.