Najlepsze
  • Filmy amatorskie i wielkie produkcjeFilmy amatorskie i wielkie produkcje
    Kolejnym ciekawym aspektem jest uwiecznianie nie tylko nieruchomych obrazów, ale też całych wydarzeń. Krótko po wynalezieniu aparatu fotograficznego zaczęto zastanawiać się nad możliwością uwiecznienia ruchu. Po nitce do kłębka osiągnięto …
  • Ręczne wykonywanie produktówRęczne wykonywanie produktów
    Wykonywanie ręcznie produktów jest obecnie coraz mniej powszechne. Wynika to z nieopłacalności wykonywanie takiej produkcji na szeroką skalę. Postęp techniczny sprawia, że korzystanie podczas produkcji z możliwości jakie mają maszyny, …
Najnowsze komentarze

    Reklama w Internecie – coraz skuteczniejsza

    Z roku na rok wzrasta na świecie liczba firm i podmiotów gospodarczych korzystających z reklamy w Internecie. Każda szanująca się firma stara się mieć swoja stronę w sieci, gdzie reklamuje większość swoich produktów. W krajach Europy Zachodniej, w świetle najnowszych badań, aż 90 % firm i przedsiębiorstw posiada własną witrynę. Jak na tym tle wygląda sytuacja w naszym kraju? Ponad 30 procent małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej, zaś co czwarta z nich nie ma nawet swojego adresu e-mail. Jest to sytuacja wręcz zadziwiająca, zwłaszcza że w Polsce jest – według najnowszych badań – 18 mln internatów, a więc potencjalnie ogromny rynek zbytu. Już jakiś czas temu badania udowodniły, ze reklama w Internecie należy do najskuteczniejszych, już dawno wyparła z czołowych miejsc reklamy w gazetach czy telewizji. Jaką motywację mają więc właściciele firm, nie dbając o reklamę w sieci? Jedni boja się kosztów np. utworzenia i monitorowania własnej strony, inni wolą bazować na dotychczasowych klientach.

    Comments are closed.