Najlepsze
  • Chemia dla myjniChemia dla myjni
    Dobre produkty, które zadowolą Twoich klientów. Myjąc samochód na różnych myjniach, zdarza się, że jest on niedomyty. Klient jest niezadowolony, a więc szanse na to, że do nas wróci, wyrazi …
  • Sprzęty wykorzystywane w biurzeSprzęty wykorzystywane w biurze
    W zasadzie korzystnie z odpowiednich sprzętów pozwala zdecydowanie sprawniej pracować w biurach, aczkolwiek nie wszystkie te typowe rozwiązania, które są nowoczesne, stają się lepsze od ich starych zamienników. Często osoby …
Najnowsze komentarze

    Reklama w Internecie – coraz skuteczniejsza

    Z roku na rok wzrasta na świecie liczba firm i podmiotów gospodarczych korzystających z reklamy w Internecie. Każda szanująca się firma stara się mieć swoja stronę w sieci, gdzie reklamuje większość swoich produktów. W krajach Europy Zachodniej, w świetle najnowszych badań, aż 90 % firm i przedsiębiorstw posiada własną witrynę. Jak na tym tle wygląda sytuacja w naszym kraju? Ponad 30 procent małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej, zaś co czwarta z nich nie ma nawet swojego adresu e-mail. Jest to sytuacja wręcz zadziwiająca, zwłaszcza że w Polsce jest – według najnowszych badań – 18 mln internatów, a więc potencjalnie ogromny rynek zbytu. Już jakiś czas temu badania udowodniły, ze reklama w Internecie należy do najskuteczniejszych, już dawno wyparła z czołowych miejsc reklamy w gazetach czy telewizji. Jaką motywację mają więc właściciele firm, nie dbając o reklamę w sieci? Jedni boja się kosztów np. utworzenia i monitorowania własnej strony, inni wolą bazować na dotychczasowych klientach.

    Comments are closed.