Najlepsze
  • iPod Nano
    iPod Nano to kolejne świetne przenośne urządzenie do słuchania muzyki, które wyszło spod skrzydeł amerykańskiej firmy Apple. Jego premiera odbyła się 7 września 2005 i od tego czasu popularność tego …
  • Etui iphone 5s
    Etui na telefony. Kiedy kupujemy sobie nowy telefon, bardzo o niego dbamy i chcemy, aby służył nam jak najdłużej. Pomimo tego, że telefony są wykonywane z materiałów najwyższej jakości, niestety …
Najnowsze komentarze

    Reklama w Internecie – coraz skuteczniejsza

    Z roku na rok wzrasta na świecie liczba firm i podmiotów gospodarczych korzystających z reklamy w Internecie. Każda szanująca się firma stara się mieć swoja stronę w sieci, gdzie reklamuje większość swoich produktów. W krajach Europy Zachodniej, w świetle najnowszych badań, aż 90 % firm i przedsiębiorstw posiada własną witrynę. Jak na tym tle wygląda sytuacja w naszym kraju? Ponad 30 procent małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej, zaś co czwarta z nich nie ma nawet swojego adresu e-mail. Jest to sytuacja wręcz zadziwiająca, zwłaszcza że w Polsce jest – według najnowszych badań – 18 mln internatów, a więc potencjalnie ogromny rynek zbytu. Już jakiś czas temu badania udowodniły, ze reklama w Internecie należy do najskuteczniejszych, już dawno wyparła z czołowych miejsc reklamy w gazetach czy telewizji. Jaką motywację mają więc właściciele firm, nie dbając o reklamę w sieci? Jedni boja się kosztów np. utworzenia i monitorowania własnej strony, inni wolą bazować na dotychczasowych klientach.

    Comments are closed.