Najlepsze
  • Zestawy do monitoringuZestawy do monitoringu
    Jak zabezpieczyć swój biznes. Udało Ci się odłożyć pewną sumę pieniędzy i planujesz otworzyć własny biznes? Albo właśnie wziąłeś kredyt w celu rozpoczęcia własnej działalności? Polacy stają się coraz bardziej …
  • Tani dobry hostingTani dobry hosting
    Wybór hostingu internetowego. Jeśli planujemy założyć własną stronę internetową, to oprócz wyboru możliwie najbardziej pasującej domeny, przyjdzie nam się zmierzyć z wyborem hostingu dla naszej strony. Hosting, czyli innymi słowy, …
Najnowsze komentarze

    Skuteczność oddziaływania reklam w formie multimedialnej

    Treści w postaci multimedialnej bardzo często są podstawą różnego rodzaju mniejszych, jak również zakrojonych na zdecydowanie szerszą skalę kampanii reklamowych w obrębie globalnej sieci komputerowej. Z pewnością każdy miał w swoim życiu styczność z reklamami, czy to we wspomnianym już wcześniej internecie, czy też przy oglądaniu telewizji. Najważniejszym zadaniem stawianym przed reklamami jest zwrócenie uwagi odbiorcy. Oczywiście może się to odbywać na różne sposoby. Chociażby poprzez zaszokowanie, rozbawienie czy wzbudzenie obrzydzenia. Specjaliści od reklamy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że reklama jest skuteczna i spełnia swoją funkcję wyłącznie wówczas, gdy przykuwa uwagę. Reklamy zwracają na siebie uwagę poprzez różnego rodzaju treści w formie multimedialnej, gdzie informacja dociera do odbiorcy różnymi kanałami. Zarówno w internecie jak również telewizji reklamy bardzo często są powiązaniem przekazu, audio, wideo oraz treści pisanych. Wielopoziomowe oddziaływanie zwiększa ich skuteczność działania.

    Comments are closed.