Najlepsze
  • Korzyści płynące z posiadania własnego telefonu
    W ostatnich latach telefony komórkowe, w skład których wchodzi wiele modeli, przeżywały okres burzliwego rozwoju napędzanego przez wysoki wzrost gospodarczy, giełdową hossę oraz bardzo istotny czynnik, jakim było włączenie polskiej …
  • Nowinki technologiczne docierają wszędzie
    Żyjemy w czasach, kiedy codziennie pojawiają się nowe technologie, nowe zaawansowane urządzenia mające umilić ludziom życie, poprawić jego jakość czy usprawnić pracę. Nie każdy człowiek ma dostęp do wszystkich zdobyczy …
Najnowsze komentarze

    Skuteczność oddziaływania reklam w formie multimedialnej

    Treści w postaci multimedialnej bardzo często są podstawą różnego rodzaju mniejszych, jak również zakrojonych na zdecydowanie szerszą skalę kampanii reklamowych w obrębie globalnej sieci komputerowej. Z pewnością każdy miał w swoim życiu styczność z reklamami, czy to we wspomnianym już wcześniej internecie, czy też przy oglądaniu telewizji. Najważniejszym zadaniem stawianym przed reklamami jest zwrócenie uwagi odbiorcy. Oczywiście może się to odbywać na różne sposoby. Chociażby poprzez zaszokowanie, rozbawienie czy wzbudzenie obrzydzenia. Specjaliści od reklamy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że reklama jest skuteczna i spełnia swoją funkcję wyłącznie wówczas, gdy przykuwa uwagę. Reklamy zwracają na siebie uwagę poprzez różnego rodzaju treści w formie multimedialnej, gdzie informacja dociera do odbiorcy różnymi kanałami. Zarówno w internecie jak również telewizji reklamy bardzo często są powiązaniem przekazu, audio, wideo oraz treści pisanych. Wielopoziomowe oddziaływanie zwiększa ich skuteczność działania.

    Comments are closed.