Najlepsze
  • Urządzenia mobilne w firmachUrządzenia mobilne w firmach
    W coraz większej liczbie firm, bardzo ważny staje się szybki kontakt, zarówno pomiędzy pracownikami firmy, jak i z klientami, czy kontrahentami. Bardzo szybki dostęp do informacji jest możliwy między innymi …
  • Juki maszyny do szyciaJuki maszyny do szycia
    Zakład krawiecki – pomysł na biznes?. Zawód krawcowej, choć bardzo potrzebny, jest niestety słabo płatny. Import odzieży z zagranicy powoduje zmniejszenie zapotrzebowania na tego typu usługi. Chiny, Bangladesz i inne …
Najnowsze komentarze

    Skuteczność oddziaływania reklam w formie multimedialnej

    Treści w postaci multimedialnej bardzo często są podstawą różnego rodzaju mniejszych, jak również zakrojonych na zdecydowanie szerszą skalę kampanii reklamowych w obrębie globalnej sieci komputerowej. Z pewnością każdy miał w swoim życiu styczność z reklamami, czy to we wspomnianym już wcześniej internecie, czy też przy oglądaniu telewizji. Najważniejszym zadaniem stawianym przed reklamami jest zwrócenie uwagi odbiorcy. Oczywiście może się to odbywać na różne sposoby. Chociażby poprzez zaszokowanie, rozbawienie czy wzbudzenie obrzydzenia. Specjaliści od reklamy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że reklama jest skuteczna i spełnia swoją funkcję wyłącznie wówczas, gdy przykuwa uwagę. Reklamy zwracają na siebie uwagę poprzez różnego rodzaju treści w formie multimedialnej, gdzie informacja dociera do odbiorcy różnymi kanałami. Zarówno w internecie jak również telewizji reklamy bardzo często są powiązaniem przekazu, audio, wideo oraz treści pisanych. Wielopoziomowe oddziaływanie zwiększa ich skuteczność działania.

    Comments are closed.