Najlepsze
  • Design technologicznyDesign technologiczny
    Sama technologia nic nie znaczy bez świetnego wyglądu akcesoriów. Okazuje się, że ludzie wolą mieć gorszy sprzęt pod warunkiem, że będzie się doskonale prezentować. Moda na design powstała w zasadzie …
  • Kino domowe – jak je stworzyć?Kino domowe – jak je stworzyć?
    W świecie multimediów, tak naprawdę wszystko jest możliwe i nie mamy większych ograniczeń. Warto się więc wszystkim zagadnieniom powiązanym bezpośrednio z tym tematem przyjrzeć nieco bliżej, aby zrozumieć jego specyfikę. …
Najnowsze komentarze

    Wykorzystanie multimedialnego przekazu w reklamie

    Reklama jest coraz ważniejszym elementem działań marketingowych. Jeśli chcemy korzystać z reklamy nie musimy decydować się już tylko na korzystanie z niej w sposób tradycyjny. Taka tradycyjna reklama, jaka prezentowana jest w telewizji, czy radiu może być droga. Z tego powodu możemy zdecydować się na korzystania z reklamy jaka budowana jest w formie multimediów. W ten sposób będziemy mieli możliwość budowania znacznie bardziej prostego, a jednocześnie rozbudowanego pod względem elementów przekazu reklamowego. Reklama multimedialna pojawia się przed wszystkim w sieci. Jej wielkim plusem w stosunku do reklamy tradycyjnej jest to, że możemy w łatwy sposób mierzyć jej efekty. W przypadku reklamy tradycyjnej konieczne jest prowadzenie rozbudowanych badań marketingowych, by ocenić, że dany przekaz się sprawdza. W sieci poprzez wykorzystanie linków wiemy dokładnie jaki odbiór miała reklama oraz do jakich skutków doprowadziła, jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe. Daje nam to możliwość budowania znacznie bardziej skutecznego przekazu reklamowego.

    Comments are closed.