Najlepsze
  • Techniczne rozwiązania w telefonachTechniczne rozwiązania w telefonach
    Wszyscy żyjemy obecnie w dobie informacji gdzie coraz ważniejszy staje się przesyłanie informacji w jak najbardziej pełny sposób i szybki. Dlatego też dzięki dzisiejszej technice większość z nas nie jest …
  • Oświetlenie LED dla domuOświetlenie LED dla domu
    Każdy z nas najwięcej swojego czasu bez względu na wszystko spędza w domu. Chociażbyśmy nie wiem jak bardzo chcieli, aby było inaczej to nasz dom i tak będzie tym głównym …
Najnowsze komentarze

    Wykorzystanie multimedialnego przekazu w reklamie

    Reklama jest coraz ważniejszym elementem działań marketingowych. Jeśli chcemy korzystać z reklamy nie musimy decydować się już tylko na korzystanie z niej w sposób tradycyjny. Taka tradycyjna reklama, jaka prezentowana jest w telewizji, czy radiu może być droga. Z tego powodu możemy zdecydować się na korzystania z reklamy jaka budowana jest w formie multimediów. W ten sposób będziemy mieli możliwość budowania znacznie bardziej prostego, a jednocześnie rozbudowanego pod względem elementów przekazu reklamowego. Reklama multimedialna pojawia się przed wszystkim w sieci. Jej wielkim plusem w stosunku do reklamy tradycyjnej jest to, że możemy w łatwy sposób mierzyć jej efekty. W przypadku reklamy tradycyjnej konieczne jest prowadzenie rozbudowanych badań marketingowych, by ocenić, że dany przekaz się sprawdza. W sieci poprzez wykorzystanie linków wiemy dokładnie jaki odbiór miała reklama oraz do jakich skutków doprowadziła, jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe. Daje nam to możliwość budowania znacznie bardziej skutecznego przekazu reklamowego.

    Comments are closed.