Najlepsze
  • Szukanie możliwości elektronicznychSzukanie możliwości elektronicznych
    Jak doskonale jest nam wiadomo, znalezienie dla siebie jakiejś opcji, zezwalającej nam na posiadanie wysokiej jakości elektroniki, nie jest wcale takim problemem, jakim mogłoby się wydawać. Najtrudniej jest tak naprawdę …
  • Odtwarzacze mp4Odtwarzacze mp4
    Odtwarzacze mp4 to znakomity przykład urządzeń, w których elektronika odgrywa ogromne znaczenie. Pod pojęciem takiego właśnie urządzenia należy rozumieć nic innego, jak bardziej udoskonaloną wersję odtwarzaczy mp3 – to kolejny …
Najnowsze komentarze

    Wykorzystanie multimedialnego przekazu w reklamie

    Reklama jest coraz ważniejszym elementem działań marketingowych. Jeśli chcemy korzystać z reklamy nie musimy decydować się już tylko na korzystanie z niej w sposób tradycyjny. Taka tradycyjna reklama, jaka prezentowana jest w telewizji, czy radiu może być droga. Z tego powodu możemy zdecydować się na korzystania z reklamy jaka budowana jest w formie multimediów. W ten sposób będziemy mieli możliwość budowania znacznie bardziej prostego, a jednocześnie rozbudowanego pod względem elementów przekazu reklamowego. Reklama multimedialna pojawia się przed wszystkim w sieci. Jej wielkim plusem w stosunku do reklamy tradycyjnej jest to, że możemy w łatwy sposób mierzyć jej efekty. W przypadku reklamy tradycyjnej konieczne jest prowadzenie rozbudowanych badań marketingowych, by ocenić, że dany przekaz się sprawdza. W sieci poprzez wykorzystanie linków wiemy dokładnie jaki odbiór miała reklama oraz do jakich skutków doprowadziła, jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe. Daje nam to możliwość budowania znacznie bardziej skutecznego przekazu reklamowego.

    Comments are closed.