Najlepsze
  • Inteligentne urządzenia AGDInteligentne urządzenia AGD
    Kiedy przyjrzymy się różnego rodzaju urządzeniom elektronicznym w naszych domach, to z łatwością zauważymy, jak donośną rolę one w nim pełnią. Przecież bez telewizora, czajnika elektrycznego, czy też komputera i …
  • Ręczne wykonywanie produktówRęczne wykonywanie produktów
    Wykonywanie ręcznie produktów jest obecnie coraz mniej powszechne. Wynika to z nieopłacalności wykonywanie takiej produkcji na szeroką skalę. Postęp techniczny sprawia, że korzystanie podczas produkcji z możliwości jakie mają maszyny, …
Najnowsze komentarze

    Wykorzystanie multimedialnego przekazu w reklamie

    Reklama jest coraz ważniejszym elementem działań marketingowych. Jeśli chcemy korzystać z reklamy nie musimy decydować się już tylko na korzystanie z niej w sposób tradycyjny. Taka tradycyjna reklama, jaka prezentowana jest w telewizji, czy radiu może być droga. Z tego powodu możemy zdecydować się na korzystania z reklamy jaka budowana jest w formie multimediów. W ten sposób będziemy mieli możliwość budowania znacznie bardziej prostego, a jednocześnie rozbudowanego pod względem elementów przekazu reklamowego. Reklama multimedialna pojawia się przed wszystkim w sieci. Jej wielkim plusem w stosunku do reklamy tradycyjnej jest to, że możemy w łatwy sposób mierzyć jej efekty. W przypadku reklamy tradycyjnej konieczne jest prowadzenie rozbudowanych badań marketingowych, by ocenić, że dany przekaz się sprawdza. W sieci poprzez wykorzystanie linków wiemy dokładnie jaki odbiór miała reklama oraz do jakich skutków doprowadziła, jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe. Daje nam to możliwość budowania znacznie bardziej skutecznego przekazu reklamowego.

    Comments are closed.