Najlepsze
  • Reaktor jądrowy – niebezpieczny wynalazek
    Mniej więcej każdy z nas wie, czym jest reaktor jądrowy. Przede wszystkim jest to takie urządzenie, które z kontrolowaną przez człowieka szybkością może przeprowadzać różnorodne reakcje jądrowe. Najczęściej dzisiaj wykonuje …
  • Cyfrowe znaki wodne
    Pojęcie takie jak znak wodny z całą pewnością jest doskonale wszystkim znane. Odkąd jednak elektronika zaczęła ingerować w tak wiele dziedzin, jak ma to miejsce obecnie, odtąd coraz częściej zetknąć …
Najnowsze komentarze

    Wykorzystanie multimedialnego przekazu w reklamie

    Reklama jest coraz ważniejszym elementem działań marketingowych. Jeśli chcemy korzystać z reklamy nie musimy decydować się już tylko na korzystanie z niej w sposób tradycyjny. Taka tradycyjna reklama, jaka prezentowana jest w telewizji, czy radiu może być droga. Z tego powodu możemy zdecydować się na korzystania z reklamy jaka budowana jest w formie multimediów. W ten sposób będziemy mieli możliwość budowania znacznie bardziej prostego, a jednocześnie rozbudowanego pod względem elementów przekazu reklamowego. Reklama multimedialna pojawia się przed wszystkim w sieci. Jej wielkim plusem w stosunku do reklamy tradycyjnej jest to, że możemy w łatwy sposób mierzyć jej efekty. W przypadku reklamy tradycyjnej konieczne jest prowadzenie rozbudowanych badań marketingowych, by ocenić, że dany przekaz się sprawdza. W sieci poprzez wykorzystanie linków wiemy dokładnie jaki odbiór miała reklama oraz do jakich skutków doprowadziła, jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe. Daje nam to możliwość budowania znacznie bardziej skutecznego przekazu reklamowego.

    Comments are closed.