Najlepsze
  • Urządzenia mobilne w firmachUrządzenia mobilne w firmach
    W coraz większej liczbie firm, bardzo ważny staje się szybki kontakt, zarówno pomiędzy pracownikami firmy, jak i z klientami, czy kontrahentami. Bardzo szybki dostęp do informacji jest możliwy między innymi …
  • Certyfikacja ISO 9001Certyfikacja ISO 9001
    Certyfikacja ISO 9001. System zarządzania jakością w organizacji powinien spełniać określone wymagania, zawarte w międzynarodowych normach.Przykładem takiej globalnej normy jest właśnie certyfikacja ISO 9001.Zadania tego systemu to między innymi wprowadzenie …
Najnowsze komentarze

    Wykorzystanie multimedialnego przekazu w reklamie

    Reklama jest coraz ważniejszym elementem działań marketingowych. Jeśli chcemy korzystać z reklamy nie musimy decydować się już tylko na korzystanie z niej w sposób tradycyjny. Taka tradycyjna reklama, jaka prezentowana jest w telewizji, czy radiu może być droga. Z tego powodu możemy zdecydować się na korzystania z reklamy jaka budowana jest w formie multimediów. W ten sposób będziemy mieli możliwość budowania znacznie bardziej prostego, a jednocześnie rozbudowanego pod względem elementów przekazu reklamowego. Reklama multimedialna pojawia się przed wszystkim w sieci. Jej wielkim plusem w stosunku do reklamy tradycyjnej jest to, że możemy w łatwy sposób mierzyć jej efekty. W przypadku reklamy tradycyjnej konieczne jest prowadzenie rozbudowanych badań marketingowych, by ocenić, że dany przekaz się sprawdza. W sieci poprzez wykorzystanie linków wiemy dokładnie jaki odbiór miała reklama oraz do jakich skutków doprowadziła, jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe. Daje nam to możliwość budowania znacznie bardziej skutecznego przekazu reklamowego.

    Comments are closed.