Najlepsze
  • Po co jest elektronika?Po co jest elektronika?
    Od jakiegoś czasu możemy zauważyć, że elektronika bardzo mocno poszła do przodu. Przede wszystkim bardzo mocno się rozwinęła. Taką zmianę możemy zauważyć poprzez badania w innych dziedzinach powiązanych z elektronikom. …
  • Football i emocjeFootball i emocje
    Nie ma na naszej planecie sportu popularniejszego niż piłka nożna. Gra się w nią na wszystkich kontnentach, we wszystkich krajach świaa. Wszędzie football traktowany jest podobnie, z wielkimi emocjami, choc …
Najnowsze komentarze

    Wykorzystanie multimedialnego przekazu w reklamie

    Reklama jest coraz ważniejszym elementem działań marketingowych. Jeśli chcemy korzystać z reklamy nie musimy decydować się już tylko na korzystanie z niej w sposób tradycyjny. Taka tradycyjna reklama, jaka prezentowana jest w telewizji, czy radiu może być droga. Z tego powodu możemy zdecydować się na korzystania z reklamy jaka budowana jest w formie multimediów. W ten sposób będziemy mieli możliwość budowania znacznie bardziej prostego, a jednocześnie rozbudowanego pod względem elementów przekazu reklamowego. Reklama multimedialna pojawia się przed wszystkim w sieci. Jej wielkim plusem w stosunku do reklamy tradycyjnej jest to, że możemy w łatwy sposób mierzyć jej efekty. W przypadku reklamy tradycyjnej konieczne jest prowadzenie rozbudowanych badań marketingowych, by ocenić, że dany przekaz się sprawdza. W sieci poprzez wykorzystanie linków wiemy dokładnie jaki odbiór miała reklama oraz do jakich skutków doprowadziła, jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe. Daje nam to możliwość budowania znacznie bardziej skutecznego przekazu reklamowego.

    Comments are closed.